Projecte Educatiu

El Centre es regirà d'acord amb els principis democràtics de convivència en la solidaritat, el respecte i la tolerància, i els drets i llibertats constitucionals.

Els Objectius Generals del Centre són:

1. Educar per a la convivència de pobles i cultures diferents, valorant les diferències com a enriquiment mutu.
  2. Sense menyscapte de la importància que correspon als aspectes instructius, atorgar preferència als de caràcter educatiu i formatiu buscant millorar la qualitat de l'ensenyament.
  3. Fomentar la convivència i el desenvolupament de totes les facetes de la personalitat, afavorint la formació de ciutadans actius, lliures, responsables, solidaris i creatius.
  4. Garantir la inserció del Centro en el seu entorn immediat, en la realitat de la Comunitat Valenciana i del món actual, en la línia dels principis i objectius generals establits en el RRI.
  5. Respecte als mètodes i en un context de llibertat de càtedra, possibilitar un ambient de col·laboració, i adequar la programació educativa a les necessitats de l'alumnat i als seus nivells concrets, considerant-se com a bàsic el principi d'activitat.
  6. Potenciar la utilització del valencià com a mitjà d'expressió social i cultural segons el PLC.
  7. Potenciar diferents mitjans que ajuden a elevar el nivell cultural de la comunitat educativa.

Facilitar la participació de les famílies en tots els aspectes de la vida del centre i mantindre una comunicació verbal i escrita contínua i periòdica.