🐸🦆🦒INFANTIL🦒🦆🐸

METODOLOGIA

En infantil la nostra metodologia és activa, motivadora, treballant l'autonomia en l'aprenentatge mitjançant un enfocament globalitzador, amb materials dissenyats per l'equip educatiu, tenint en compte les preferències dels nostres alumnes, realitzant projectes de treball que ens permeten motivar per a aconseguir aprenentatges.

Una metodologia basada en el joc i l'activitat lúdica.

L'educació en valors és fonamental, potenciem el treball cooperatiu combinant-lo amb el personalitzat.

Aconseguim aprenentatges a través del joc simbòlic d'aquesta manera acompanyem als nostres alumnes en la seua maduració, preparant-los per a aconseguir una bona base que els permeta en primària aconseguir el domini de les àrees instrumentals i a poc a poc el coneixement del món exterior.

LLIBRES

En treballar per projectes, les famílies no han de comprar llibres de text. Únicament s'aporten el material fungible: cartolines, pinzells, pintures, fotocòpies, etc...

IDIOMES %

Castellà
Valencià
Anglés

RÀTIO/HORARI

El centre compta amb una línia, és a dir, una classe d'inf3, una altra d'inf4 i una altra inf5 amb capacitat per a 20 alumnes/as per aula.

L'horari és jornada partida, menys el divendres de vesprada que no hi ha classe; disposant de servei de menjador voluntari.