Normes funcionament

QUE HEM DE SABER SOBRE EL MENJADOR ESCOLAR:

1. El servei de menjador és un servei complementari, no obligatori.
  2. El pagament es realitzarà a principi de mes, EN ELS 10 PRIMERS DIES HÀBILS si vostés fan l'ingrés (posant en el concepte el nom del seu fill/a). Si han domiciliat el pagament se'ls passarà el desé dia hàbil.
  3. L'IMPAGAMENT SUPOSARÀ NO PODER-SE QUEDAR Al MENJADOR l'onzé dia hàbil. És un servei complementari (no obligatori) que ofereix el centre i que se sufraga amb les ajudes concedides de la Conselleria i els seus pagaments.
  4. En el nostre col·legi no es cuina, el menjar s'encarrega cada dia (servei de càtering)
  5. Els retards en l'entrada matinal s'han de comunicar abans de les 9:30h; si el xiquet/a acudeix posteriorment a l'escola i no s'ha avisat amb antelació (fins a les 9:30h) no podrà quedar-se a menjar sent recollit a les 12:30h. (dilluns /dimarts) i 13h (dimecres, dijous i divendres)
  6. S'ha d'emplenar el formulari d'inscripció per a poder fer ús del menjador, sempre amb 24h d'antelació. (Només s'emplena una vegada al curs)
  7. L'administració de medicaments i dietes especials es farà amb informe mèdic segons protocol de Conselleria.
  8. De 13:30h a 15:00h no es podrà recollir ni portar a cap xiquet/a. No s'obriran les portes perquè no hi ha conserge en aqueix període de temps.
  9. Els canvis de domicili i telèfons s'han de comunicar.
  10. L'horari d'atenció a les famílies per part de l'encarregada del menjador, serà amb cita prèvia. Davant qualsevol dubte, suggeriment o queixa acudisca a ella.
  11. Els usuaris del servei de menjador es regiran pel Pla de Convivència del centre.
  12. Els menús no es repartiran en paper, estan disponibles en la web del col·legi.
  13. La informació diària del menjador es realitzarà per mitjà de l'APP *Appetece de *Irco, aplicació gratuïta.
  14. L'ús del menjador pot ser de manera assídua (es queda a menjar tots els dies) o eventual (dies solts):

Encarregada menjador: Anna Orts