ACTIVITATS EXTRAESCOLARS

AFB: Són Activitats Físiques de Base, iniciació a l'esport per a infantil 4 i 5 anys.

PREESPORT: Són Activitats esportives d'iniciació a l'esport per a 1r i 2n de primària.

ESCACS ESPORTIUS: És els escacs que tots coneixem, però el seu joc es realitza a l'aire lliure. El “tauler” és un camp d'esport i les “fitxes” són els participants de l'activitat. Amb aquest esport, aconseguiran combinar exercici físic, i estratègia del propi joc. De 1r a 3r primària

BASKET: Per a alumnat de 3r a 6é de primària.

MULTIACTIVITAT: Activitat recreativa/lúdica on cada setmana es realitzarà una activitat diferent (contacontes, ball, teatre, manualitats, esport, música, jocs a l'aire lliure, etc…)

ACTIVIDADES PAGO 15

Normativa interna del centre durant les activitats extraescolars:

Enguany continuem amb el sistema de “parts”. En cas de mal comportament, faltes de respecte a companys o monitors, falta d'interés en l'activitat, etc… es farà una nota informativa (part/primer avís) per a avisar als pares d'aquesta situació. Si es continuara amb aqueix comportament, es posarà un segon part amb l'expulsió definitiva de l'alumne/a en aquesta activitat.

PER A PODER APUNTAR-SE A les ACTIVITATS, HAN D'AGAFAR CITA PRÈVIA AMPA EN LA PÀGINA WEB DEL COL·LEGI:

TERMINI D'INSCIPCION: FINS Al 26 DE SETEMBRE.

Inici d'activitats: Durant la setmana del 2 d'octubre d'ara en avant, depenent del dia determinat a cada activitat.

El 28 de setembre, se'ls comunicarà si han sigut acceptats o no per a poder començar les activitats, ja que les places són limitades.