PAM

El centre té un Pla d'Actuació per a la Millora (PAM) que constitueix la part pedagògica de la Programació General Anual (PGA).

Està conformat pel conjunt d'intervencions educatives que realitzem en el col·legi per a la millora de la qualitat educativa que inclou, entre altres aspectes, la consecució de l'equitat en l'educació i la millora de les competències de l'alumnat.

Les intervencions educatives donen resposta a les necessitats, els interessos i les motivacions de tot l'alumnat del centre des d'una perspectiva inclusiva

Les finalitats que perseguim són:

• Desenvolupar intervencions educatives inclusives i canvis organitzatius i metodològics que donen resposta a les necessitats educatives des d'una perspectiva inclusiva.
  • Incrementar el percentatge d'alumnat que aconseguisca els objectius i les competències clau corresponents.
  • Reduir l'absentisme i l'abandó escolar prematur.
  • Millorar la competència emocional i les habilitats d'interacció social de l'alumnat per a aconseguir una major integració socioeducativa.
  • Desenvolupar accions per a previndre i compensar les desigualtats en educació des d'una perspectiva inclusiva.
  • Garantir que l'alumnat aconseguisca una competència plurilingüe efectiva.

ANEM A LA PISCINA DE MARXALENES

APRENEM A NADAR

3º i 4º DE PRIMÀRIA

TALLER D'INFORMÀTICA