Consell Escolar

Què és el Consell Escolar?

El consell escolar és el màxim òrgan consultiu i de participació social en la programació general de tots els col·legis. Com a òrgan consultiu, intervé preceptivament en els aspectes i assumptes que afecten en la programació general de l'ensenyament. La participació efectiva es garanteix per mitjà de la representació de tots els sectors de la comunitat educativa. Està format per:

• L'equip directiu
  • 7 representants del professorat.
  • 8 representants de les famílies.
  • 1 representant de l'AMPA.
  • 2 representants de l'alumnat.
  • 1 representant del personal administració i serveis.
  • 1 representant de l'Ajuntament.

ELECCIONS 2023

El pròxim 23 de novembre se celebren eleccions per a renovar la meitat dels representants dels consells escolars en els centres docents no universitaris, sostinguts amb fons públics.

Ara s'ha de renovar la segona meitat i cobrir les vacants de famílies que ja no estan perquè s'han anat a l'Institut, per tant, de les famílies fan falta 3 persones, com a mínim.

Este procés representa una oportunitat per a tota la Comunitat Educativa de participació en la vida del centre, ja que el Consell Escolar és un òrgan de govern, triat democràticament, amb gran capacitat de decisió.

Per això és tan important que no deixem passar esta oportunitat. Tots els sectors de la Comunitat Educativa són indispensables, i el seu compromís i col·laboració en la vida dels centres educatius garanteix una educació de qualitat.

PRESENTA LA TEUA CANDIDATURA

Es podrà realitzar fins al dia 7 de novembre en direcció, on se'ls facilitarà l'imprés que han d'emplenar o el poden portar-lo emplenat.

MODEL PRESENTACIÓ CANDIDATURA

LLISTAT PROVISIONAL CENS ELECTORAL SECTOR FAMÍLIES.

Revisen el cens electoral, i si no es troben l'ell o hi ha algun error, han de comunicar-lo al col·legi fins al 14 de novembre