??PRIMÀRIA??

METODOLOGIA

Ens basem en la inclusió de les competències clau com a element essencial de currículum i la incorporació dels estàndards d'aprenentatge com a referents principals de l'avaluació de l'alumnat.

Potenciem les metodologies actives, participatives i manipulatives, sense deixar de costat el treball memorístic i la realització de tasques a casa per a anar generant uns hàbits d'estudi propicis per a la secundària.

En primària existeixen projectes transversals motivadors i socialitzadors com són:

• "Aprenem a nadar": En col·laboració amb la Piscina Municipal de Marchalenes.
  • "Animació lectora": En col·laboració amb la Biblioteca Municipal de Marchalenes.
  • Col·laboració amb els diferents museus de la zona: IVAM, Bombes Gens, Museu d'Etnologia, etc.

LLIBRES

El centre forma part de la "Xarxa Llibres" de la Conselleria d'Educació, per tant, no ha de comprar cap llibre, sempre que cuiden els que el centre els presta. Únicament han d'adquirir el material fungible que se'ls indicarà a principi de curs: llibretes, llapis, colors, fotocòpies, etc...

IDIOMES %

Castellà
Valencià
Anglés

RÀTIO/HORARI

El centre compta amb una línia, és a dir, una classe de 1r de primària, una altra de 2ºprimaria i així successivament amb capacitat per a 20 alumnes/as per aula.

L'horari és jornada partida, menys el dicendres de vesprada que no hi ha classe. Es Dispos de servei de menjador voluntari.