Qui som?

L'AMPA és una Associació de Mares, Pares i Alumnes, sense ànim de lucre que procura el benestar dels xiquets i xiquetes abans de res, i també el de les famílies, per la qual cosa ens encarreguem d'organitzar les activitats extraescolars del centre: Esportives de l'Ajuntament (al costat d'equip directiu), anglés, futbol, vesprades de juny i setembre….

L'AMPA creu en la integració que promou el centre i en les famílies compromeses amb l'educació dels seus fills/as, per la qual cosa també organitzem activitats pròpies com: les festes d'Halloween, Carnestoltes…; Concurs de fotografia; sorteig de cistella i Rasclet de Nadal; així com també contribuïm voluntàriament en quantes activitats realitza el centre per a l'alumnat i les famílies aportant la nostra col·laboració quan així ho sol·liciten els professors i l'equip directiu: Castañera, Reis mags, Xocolatà…

L'AMPA també vela pels drets i els interessos dels xiquets i les xiquetes del centre comptant amb diversos membres de la Junta directiva i altres socis en el Consell Escolar com a representants de les famílies.

Els nostres preus són molt assequibles, tan sols 10 euros per xiquet/a a l'any (en el cas que siguen germans/as serien 13 euros per a dos i 17 euros per a tres xiquets). I amb aquesta xicoteta quota comprem tot el material necessari per a les nostres activitats (detalls de benvinguda, aniversari, activitats) i us ajudem en l'excursió de fi de curs. També, intentem col·laborar amb el centre en la compra d'algun material que faça falta per a l@s niñ@s.

Sense més, l'AMPA us convida a formar part del gran equip que formem entre tod@s, en el qual estarem encantats de comptar amb vosotr@s en la mesura que cada un@ puga.

ANIMAR-VOS A PARTICIPAR!
Salutacions de la JUNTA DIRECTIVA DE L'AMPA.

HORARI D'ATENCIÓ I CONTACTE:
Sol·licita cita prèvia en la web del col·legi.

I en els telèfons: 623255474 (Camila - Presidenta)
627616688 (Paula - Vicepresidenta)