FIRA DEL LLIBRE

Estem emocionats i agraïts en compartir-los que la recent exposició de llibres a la nostra escola ha estat un rotund èxit. La interacció entre alumnes, professors/es i famílies ha estat enriquidora. Les converses sobre llibres, recomanacions i experiències de lectura van crear un ambient propici per a l’intercanvi d’idees i el foment de la passió per la lectura.

Estem segurs que l’impacte d’aquesta exposició perdurarà en el temps. L'alumnat s'ha mostrat més entusiasmat per la lectura, i alguns han expressat el desig d'explorar nous gèneres literaris. Aquest esdeveniment ha enfortit encara més el nostre compromís per la promoció de la cultura literària a la nostra escola.

Volem expressar el nostre agraïment a l'AFA i als pares de família per participar.

En resum, la Fira de llibres ha superat les nostres expectatives i ha deixat una empremta positiva a la comunitat educativa. Estem ansiosos per continuar fomentant el gust per la lectura i la creativitat en esdeveniments futurs. Gràcies a tots i totes per fer d'aquesta exposició un veritable triomf!

El dia 7 de novembre inauguràrem la Biblioteca del centre per al nostre alumnat.

Un dia abans ens va visitar la BRUIXA MANDONGUILLERA  per comunicar la notícia tan esperada. Què divertit va resultar !!!