Menjador Escolar

SOL·LICITUD PLAÇA MENJADOR

OMPLI EL FORMULARI DE LA PÀGINA D'INICI O PRESENCIALMENT PER SECRETARIA.

4-9-2023 13.9.36 1

SOL·LICITUD PLAÇA AULA D'ESTUDI

OMPLI EL FORMULARI DE LA PÀGINA D'INICI O PRESENCIALMENT PER SECRETARIA.

4-9-2023 13.9.1 1

VISITA DE LA VACA FRESQUETA AL MENJADOR ESCOLAR. ENS HA REPARTIT LLET FRESCA DEL DIA. QUÈ BONA!!!!

HAN ARRIBAT  LES FALLES AL MENJADOR ESCOLAR.

Els menjadors escolars, a més de complir una funció d'alimentació i nutrició relacionada amb l'educació per a la salut, també és un espai de convivència, per gaudir com no, de les festes que se celebren al centre educatiu.

PIN- PAN TRACA !!

JOCS TRADICIONALS AL MENJADOR

Una bonica forma d'entretenir els xiquets i les xiquetes és amb els jocs infantils, i amb el joc de les caniques, aconseguiràs crear-li aquesta mateixa afició que tu tenies quan eres petit/a. El millor de tot és que és un joc conegut a nivell mundial.

El joc de les caniques compta amb regles bàsiques, però també amb múltiples maneres de jugar.

Què és el joc de les Caniques?

Les caniques és un joc infantil en el qual els xiquets i xiquetes poden divertir-se amb petites boles fetes de vidre, plàstic o material dur. Si bé, en un inici aquest joc es generava amb boles de fang, de metall o argila, els temps han permès que cada cop aquestes peces siguin més modernes i segures.

L'objectiu d'aquest joc és que els participants puguin treure la quantitat de bales més gran del cercle per obtenir la victòria.

Al menjador escolar es recrea i viu l'àmbient festiu del centre!

Vivint  CARNESTOLTES!

DIA DE L'AMOR I LA AMISTAT

MIEDO EN EL COMEDOR ESCOLAR !!!

HALLOWEEN

Imagen de WhatsApp 2022-10-28 a las 17.41.04