Acrogimnàstica 2016

El divendres 22 d’abril es celebrà al Gran Teatre de Xàtiva la RP2demostració d’Acrogimnàstica organitzada pel IES Lluís Simarro i el nostre centre.

entrada

image1IMG_1431

Demostració dels alumnes de 2on ESO A

Demostració dels alumnes de 2on ESO B

Demostració dels alumnes de 2on ESO D

Demostració dels alumnes de 3er d’ESO

Demostració dels alumnes de 4t d’ESO

Demostració dels ex-alumnes del Ribera

Celebració Final

Comiat Acrogimnàstica 2016.

Estimats amics, companys, familiars i com no,  estimats alumnes :

El passat divendres 22, és va realitzar la demostració d’acrogimnàstica  d’aquest any on van participar 130 alumnes del centre conjuntament amb el IES Dr Lluís Simarro queda ahí el treball, dies  i dies  de preparació  que realitzàvem amb moltes ganes i que esperem que haja fet gaudir i sentir. Però no sols ens deixa el que es va veure a l’escenari, també ens deixa un grapat d’emocions indescriptibles, unes vivències inoblidables, un aprenentatge en valors poc comú…,  i com no la gran satisfacció d’haver pogut mostrar-vos la nostra feina.

No es podeu ni imaginar tot el que es viu i es sent en aquesta aventura  de l’acrogimnàstica: un treball de grup i per al grup, on els nostres alumnes conviuen i treballen per un objectiu comú i ho fan amb respecte, col·laboració, esforç, recolzament, superació, companyerisme  fins a límits que ells ni sospitaven;no és estrany que enganxe tant als nostres alumnes.

Vull  donar les gràcies a totes aquelles persones (companys, famílies,…)que d’una manera o d’una altra ens han ajudat a poder dur a terme un any més aquesta aventura, moltes gràcies a tots i per damunt de tot gràcies als nostres alumnes, gràcies per la seua entrega, per la seua dedicació, per la seua il·lusió; perquè eixa il·lusió la faig també meua. Un any més hem gaudit tots amb està experiència tan enriquidora. Moltes gràcies per tot, és un plaer comptar amb gent així.

Desprès d’aquesta demostració ens anem a participar en una gimnastrada a Ontinyent i també estarem a la Primavera Educativa , tan prompte va finalitzar el divendres l’actuació ja preguntaven els alumnes l’hora d’assaig , l’acro enganxa.

Reyes Tudó.

Altres anys…