Consell escolar 11-02-16

RP2El passat 11 de febrer en el consell escolar ordinari parlarem del següents temes:

• Ja s’ha adjudicat la plaça del professor V.Mas, per lo tant ja no hi falten professors per incorporar.
  • S’han instal·lat armaris metàl·lics per a les aules de 2n de Batxillerat per a tindre un ordinador en cada aula. S’està esperant la instal·lació del cablejat per posar en funcionament els ordinadors.
  • Pla d’activitats.
    • Es farà una activitat d’observatori del estat de la ciutat per part del departament de Geografia i Historia per donar continuïtat a la feta l’any anterior amb motiu de les eleccions municipals
    • Un avaluador extern farà una avaluació del nivell d’angles a 4t d’ESO per a comprovar les diferencies en el domini de l’angles entre els  alumnes que han cursat trilingüe i els que no.
    • Es realitzarà una activitat enquesta organitzada per el centre de salut de Xàtiva per a 1er i 2on de Batxillerat que tractarà del consum de tabac.
    • El GIR amb motiu del 8 de maig “dia de la dona” participarà en diferents activitats com les jornades que es realitzaran al CIPFP La Costera els dies 7 i 10 de març.
  • Per al dia 3 de Març hi ha convocada una vaga d’alumnes.
  • S’informa que des de el dia 20 de Juny de 2015 el director del nostre centre Jacint Martínez forma part del consell escolar de la Comunitat Valenciana.
  • S’aprova que, després d’informar al claustre de professors, es passarà una enquesta d’opinió per als pares i mares, per a en un futur fer el mateix amb els alumnes.
  • S’han acabat de completar les comissions del consell escolar amb els professors de nova incorporació.
  • S’informa de les despeses de l’any 2015. En resum s’ha gastat el equivalent al que s’ha ingressat a l’exercici. Tota la informació està disponible en secretaria per a qualsevol que la desitge consultar.

Resum de les despeses:

• Reparacions i manteniment  – 23920,46 €