Manel Fontdevila a l’IES Josep de ribera

jueves 001      El passat divendres 8 de novembre, ens va visitar el dibuixant Manel Fontdevila. Un dels principals exponents del còmic i la crítica gràfica a nivell estatal; col·labora en la revista El Jueves, en el diari digital eldiario.es i en diversos blogs. En el col·loqui, que va tenir amb alumnes del batxillerat artístic, ens va explicar la seua trajectòria professional i de formació, ens va contar detalls de la seua tècnica, les fonts d’inspiració i el procés creatiu per a la elaboració de la vinyeta diària en mitjans de comunicació, amb la pressió que suposa la immediatesa de la crítica de l’actualitat política.    També va compartir anècdotes personals que van fer agradable i divertida la xerrada i acabà signant autògrafs sobre dibuixos elaborats pels alumnes. En resum una interessant trobada, enriquidora per a tots.

Veure les fotos…