

El Conservatori desenvoluparà de l’1 al 12 de juny una intensa programació cultural i educativa amb més de 40 activitats repartides entre les diferents seus i espais amb els quals col·labora habitualment.
Durant aquests dies, l’alumnat i el professorat participaran en concerts, audicions, activitats pedagògiques i diferents propostes musicals que tenen com a objectiu apropar la música a la ciutadania i donar visibilitat al treball realitzat al llarg del curs acadèmic.
Entre les activitats destacades es troben, un any més, els ja tradicionals “Concerts al claustre”, una iniciativa que converteix el claustre del centre en un espai de trobada musical i cultural obert a la comunitat educativa i al públic assistent.
Amb motiu de la celebració d’aquests concerts, s’instal·larà una zona d’escenari a l’àrea de l’entrada del carrer Sant Doménec (zona de l’Església Sant Vicent i EACC). Per aquest motiu, aquesta porta romandrà tancada durant els dies de les activitats.
L’accés al conservatori es realitzarà per la porta de la plaça Fadrell.
Des del centre volem agrair la col·laboració de totes les institucions, entitats i espais participants, així com la implicació de l’alumnat, les famílies i el professorat en aquesta programació.
Adjuntem el programa complet d’activitats perquè pugueu consultar totes les dates, horaris i espais previstos.
Gràcies per formar part d’aquestes jornades musicals.
