Inici de curs 23-24

• La recepció i acollida de l’alumnat se farà l’ 11  de setembre. L’alumnat de 1r ESO tindrà un programa d’acollida durant els primers dies de curs.
CursDiaHora
Acollida 1r ESO11 setembre10’00-13’00
4ESO, PDC4 i 1BATX11 setembre09’00
2ESO, 3ESO i PDC311 setembre11’00
2BATX11 setembre12’00
  • L’entrada de l’alumnat del primer dia es realitzarà per la porta principal de l’avinguda Costa Blanca, excepte 1r ESO que accediran per la porta de vianants del carrer Curricà.
  • Les classes començaran amb horari complet a partir del dimarts 12 de setembre.