Comunicado huelga 27 octubre/ Comunicat vaga 27 octubre

Estimadas familias:

El Sindicat d’Estudiants del País Valencià ha convocado una jornada de huelga estudiantil para el 27 de octubre próximo en defensa de la salud mental de nuestro alumnado. Los estudiantes del IES Cabo de la Huerta se han sumado a dicha convocatoria, presentando los documentos necesarios en tiempo y forma.

Para participar en dicha jornada, se requiere la autorización de las familias de los alumnos a partir de 3º de ESO, según se explica detalladamente en el siguiente enlace, en el que consta también el modelo de autorización: https://docs.google.com/document/d/1NQsBiU4bTYrLvNwtAsA8ewQD7BeTFPjt/edit

El alumnado autorizado deberá presentar la autorización a su tutor/a antes de la jornada de huelga para que sus faltas puedan ser justificadas.

En el caso de la provincia de Alicante habrá una manifestación que saldrá de las escaleras del Instituto Jorge Juan a las 12,00 horas.

____________________________________________________________________________________________________________

Estimades famílies: 

El Sindicat d’Estudiants del País Valencià ha convocat una jornada de vaga estudiantil per al  27 d’octubre pròxim en defensa de la salut mental del nostre alumnat. Els estudiants de l’IES Cabo de la Huerta s’han sumat a la convocatòria, presentant els documents necessaris en temps i forma.

Per a participar en l’esmentada jornada, es requereix l’autorització de les famílies de l’alumnat a partir de 3º de ESO, segon s’explica detalladament al següent enllaç, en què consta també el model d’autorització: https://docs.google.com/document/d/1NQsBiU4bTYrLvNwtAsA8ewQD7BeTFPjt/edit

L’alumnat autoritzat haurà de presentar l’autorització al seu tutor/a abans de la jornada de vaga per a que les seues faltes puguen  ser justificades.

En el cas de la província d’Alacant hi haurà una manifestació que eixirà de les escales de l’Institut Jorge Juan a las 12,00 hores.