Reconeixements

El CEIP Sant Miquel ha obtés els reconeixements següents:

Educació Ambiental en ruta. L’Educació Ambiental en Ruta (Guia EAR) és el marc estratègic de referència i suport educatiu per a la construcció d’un model de societat basat en els principis de la sostenibilitat. L’EAR té a més un Pla de Compromisos per a l’Acció que recull les accions impulsades al llarg del territori valencià per les entitats adherides i compromeses amb l’EAR.

Aula del Futur. L’Aula del Futur és un projecte coordinat per l’Institut Nacional de Tecnologies Educatives i de Formació del Professorat (INTEF) en col·laboració amb les comunitats autònomes. Este projecte proposa explotar les possibilitats pedagògiques de flexibilitzar els espais d’aprenentatge en combinació amb les tecnologies, per a millorar els processos d’ensenyament i aprenentatge a través de les metodologies activas.

Aula Tranformadora. Aules Transformadores d’Espais i Metodologies Educatives és un projecte de promoció de la innovació pedagògica que la Subdirecció General de Formació del Professorat de la Conselleria d’Educació, Universitats i Ocupació posa a la disposició de tots els centres educatius d’etapes no universitàries i professorat de la Comunitat Valenciana. Consisteix en un conjunt d’iniciatives que impliquen a tota la xarxa de CEFIRE de la Comunitat per a assessorar, guiar i formar al professorat de manera individual o als equips docents en el seu conjunt, que desitgen implantar de forma estructurada i duradora canvis en el seu centre. La innovació, adaptable a cada realitat, se centra en la implantació de metodologies d’ensenyament i aprenentatge competencial, aprofitant al màxim la tecnologia educativa i els espais disponibles.

Distintiu de qualitat de Centres Docents “Segell de Vida Saludable” del Ministeri d’Educació i Formació Profesional. Reconeixement públic dels centres docents, tant públics com privats sostinguts amb fons públics i privats, que fomenten l’aprenentatge de la salut a l’àmbit educatiu, així com l’assumpció de pràctiques de vida saludable i una educació física que permeta l’adequat desenvolupament personal i social al llarg de l’escolarització de l’alumnat.(2023)

Xarxa de Centres de Qualitat Educativa. Conselleria d’Educació. La Xarxa de Centres de Qualitat Educativa, regulada por l’ORDE de 22 de març de 2005, és la formada per centres educatius no universitaris de la Comunitat valenciana que han implantat models de gestió de qualitat reconeguts en l’àmbit europeu. (2022)