AMBIENTS A EDUCACIÓ INFANTIL

Els ambients són diferents espais d’aprenentatge, de relació i comunicació on a partir de diferents propostes l’alumnat pot actuar, observar, experimentar, construir, inventar, imaginar, compartir, relacionar-se, emocionar-se i interactuar amb els altres.

Aquest plantejament de treball respon a la necessitat de jugar i relacionar-se com a base de l’aprenentatge. És una manera de donar resposta als interessos i necessitats dels xiquets i les xiquetes i de respectar els diferents ritmes. Per tant, l’alumnat és el constructor del seu propi aprenentatge: investiga, prova, assaja, modifica, construeix, destrueix, parla, raona, explica, inventa, imagina… i la funció de les mestres d’infantil és fer de guia, d’organitzadores, de mediadores que faciliten el procés d’aprenentatge.

Aquests són els ambients als que està immers dit alumnat:

CA MIQUEL
ENS MOVEM
ARTÍSTIC
CONSTRUCCIONS
LA CLÍNICA
EL TALLER MECÀNIC
VIDA PRÀCTICA

EXPERIMENTEM

Avís de privacitat

Este lloc web utilitza només cookies tècniques necessàries per al seu funcionament. No s’emmagatzemen dades amb finalitats publicitàries ni es comparteixen amb tercers. S’utilitza analítica interna sense cookies, i només es recull la IP amb finalitats de seguretat.

Veure política de cookies