AMBIENTS A EDUCACIÓ INFANTIL

Els ambients són diferents espais d’aprenentatge, de relació i comunicació on a partir de diferents propostes l’alumnat pot actuar, observar, experimentar, construir, inventar, imaginar, compartir, relacionar-se, emocionar-se i interactuar amb els altres.

Aquest plantejament de treball respon a la necessitat de jugar i relacionar-se com a base de l’aprenentatge. És una manera de donar resposta als interessos i necessitats dels xiquets i les xiquetes i de respectar els diferents ritmes. Per tant, l’alumnat és el constructor del seu propi aprenentatge: investiga, prova, assaja, modifica, construeix, destrueix, parla, raona, explica, inventa, imagina… i la funció de les mestres d’infantil és fer de guia, d’organitzadores, de mediadores que faciliten el procés d’aprenentatge.

Aquests són els 4 ambients als que està immers dit alumnat:

CA MIQUEL
ENS MOVEM
ARTÍSTIC
CONSTRUCCIONS
LA CLÍNICA

Avís de privacitat: Ús de cookies pròpies per a anàlisis de visites

Este lloc web utilitza cookies pròpies amb l'únic propòsit d'analitzar el trànsit i millorar l'experiència de l'usuari. Les cookies són xicotets arxius de text que s'emmagatzemen en el teu dispositiu quan visites el nostre lloc. No compartim esta informació amb tercers ni la utilitzem per a fins publicitaris.

Veure política de cookies