Comunicat sobre el menjador escolar.

La direcció del CEIP Sanchis Guarner comunica a les famílies i tutors/tutores legals de l’alumnat que les inscripcions per al Menjador Escolar es faran els propers dies 25, 26 i 27 d’agost en l’edifici Sanchis Guarner. Aquest procediment és de compliment obligatori per a tot aquell alumnat que vulga fer-ne ús be siga des del mes de setembre com des del mes d’octubre. Al mostrador de consergeria trobaran els fulls necessaris per a fer-ne la sol·licitud d’inscripció. Les famílies de l’alumnat amb alguna al·lèrgia o intolerància hauran d’acompanyar la sol·licitud del corresponent certificat mèdic, malgrat que aquest ja s’haja presentat al Centre en cursos anteriors. L’horari de presentació serà de 9.00 a 13.00 h.