Menjador

La inscripció per al mes de setembre es troba tancada. L'última setmana del mes de setembre poden presentar la documentació per la resta del curs.

Menjador Escolar

1
2
3
  • Els dos edificis compten amb servei de menjador.
  • El preu del menú es de 4,25 € tant per l'alumnat que es queda habitualment com per als eventuals (tot i que s'hauran d'adquirir blocs de 5 tiquets per 21,25 €). Els talonari de tiquets es poden adquirir en el mostrador de consergeria de l'Edifici Sanchis Guarner i en el de les Marjals, en l'horari que determine la Direcció. L'alumnat fixe abonarà l'ús del servei mitjançant domiciliació bancària amb l'import mensual. Es descomptarà el preu de la minuta a l'alumnat fixe que ho justifique adequadament a través d'aquesta pàgina i informant al tutor/a. Mensualment es facilitarà els menus mitjançant el Telegram del centre, què també podreu trobar en aquest apartat de la web.

*IMPORTANT:  És necessari aportar certificat mèdic en cas d'intolerància o al·lèrgia, per poder tenir un menú adaptat.

2
  • Ajudes assistencials de menjador: En el mes de juliol les famílies poden sol·licitar ajuda assistencial per al curs vinent. No es poden demanar la resta del curs escolar.
  • Normes del menjador: Amb la finalitat que la convivència al menjador resulte agradable per a tots i totes, es necessiten unes normes que tothom ha de respectar. L'alumne i l'alumna que no complisca les normes podrà ser privat del dret d'ús del menjador per un període de temps proporcional a la infracció comesa.
thumbnail_20210305_151606