eTwinning

logo_etwinning2019

eTwinning  forma part d'Erasmus+, el programa de la Unió Europea en matèria d'educació, formació, joventut i esport. Per a això, proporciona una plataforma i la infraestructura necessària (eines en línia, serveis, suport), als equips educatius (professors, directors, bibliotecaris, etc.) dels centres escolars dels països europeus participants per a comunicar-se, col·laborar i  desenvolupar projectes.

En el CEIP Sanchis Guarner d'Ondara, les mestres d'anglés col·laboren en projectes amb altres professors i professores de més de 20 països de la Comunitat Europea, on l'alumnat comparteix experiències en l'idioma anglés a través de les tecnologies i l'aprenentatge virtual online, desenvolupant de manera lúdica, motivadora i innovadora la competència en comunicació lingüística en aquesta matèria, afavorint i potenciant les seues habilitats lingüístiques (¨skills¨): Reading, Speaking, Listening and Writing.

Més informació.

Premis - Segell de Qualitat Europeu

Premis - Segell de Qualitat Nacional

Projectes eTwinning  (Clica damunt del projecte)