L’alumnat del CEIP Sanchis Guarner espanten la por a la Casa de Cultura d’Ondara.

Malgrat la pandèmia, i seguint tots els protocols i mesures de seguretat per evitar contagis per Covid-19, la setmana passada, dins de la campanya “Espanta la Por 2020, per Tots Sants, Monstres Valencians”, el passat dijous 29 i divendres 30 d’octubre (en la setmana de Tots Sants), es va fer a Ondara, en horari de matí, una «Ruta de la Por» per la Casa Misteriosa de Cultura, per als xiquets i les xiquetes del CEP Sanchis Guarner. Els grups «bambolla», acompanyats pels seus tutors/tutores, van entrar en grups reduïts, de 4-5 alumnes, per a gaudir d’aquesta proposta.

Cal indicar que “Espanta la Por, per Tots Sants, Montres Valencians” és un projecte global per a redescobrir els monstres valencians, organitzat per la Biblioteca i el departament de Didàctica del Museu Valencià d’Etnologia, que es compon de diferents activitats i propostes didàctiques, per a fer la celebració de Halloween “més nostra” amb activitats i propostes per a xiquetes i xiquets. Els membres de l’equip de la Casa de Cultura es van vestir totes i tots d’espanta criatures; i van convertir l’espai de la Casa de Cultura en corredors i estàncies de por.

Els xiquets i les xiquetes del CEIP Sanchis Guarner van gaudir d’allò més!