L’alumnat de 6é participa en el ¨Proyecto Tu Obra¨: programem un robot i fem una obra de teatre.

En aquest curs, els alumnes de 6é del CEIP Sanchis Guarner d’Ondara hem participat en el “Proyecto Tu Obra”, en el que hem aprés a programar un robot, fer un guió i una obra de teatre o vídeo, en el que el protagonista principal era la robot Galaxy (hem decidit que fóra xica i amb pantalons blaus per treballar la coeducació).

Tots els objectius proposats s’han aconseguit, a banda de la finalització del vídeo que no s’ha pogut realitzar a causa del confinament pel covid-19.

Els alumnes de 6é i el mestre coordinador del projecte, donem les gràcies des del cole a l’Ajuntament d’Ondara per la seua financiació i col·laboració, i en especial a Mar Chesa, com a Regidora d’Educació, per haver-nos oferit l’oportunitat de participar en aquest projecte interdisciplinari, amb el que hem pogut treballar a l’aula, de manera transversal, les ciències, les matemàtiques, la llengua (expressió oral i escrita) i la tecnologia.