L’escola Sanchis Guarner d’Ondara ha estat guardonada amb el premi internacional del Festival eMove en la categoria de videojocs educatius i didàctics, en Kinèpolis (València).

foto1-1024x768

L’escola Sanchis Guarner d’Ondara ha estat guardonada amb el premi internacional del Festival eMove en la categoria de videojocs educatius, en Kinèpolis (València).

L’escola Sanchis Guarner d’Ondara va rebre el dissabte 23 d’octubre el premi internacional del Festival Escolar i Universitari de les Arts Audiovisuals, conegut com Festival eMove, amb una representació dels alumnes de 6é, de l’Equip Directiu i de la Inspecció Educativa.

El nostre centre ha estat un dels 37 guardonats de tot el territori nacional en la 6a Edició del Festival, en la categoria de videojocs educatius i didàctics.
El Premi, que es suma a l’aconseguit el curs passat per part de la Fundació Espanyola de Ciència i Tecnologia (FECYT), consisteix en un diploma acreditatiu del premi per al Centre i l’estatueta ¨Dream¨. Els alumnes assistents també van obtindre un diploma personalitzat amb el seu nom.

Podeu veure els centres guardonats de la 6a edició en aquest enllaç.:

El Festival eMove té tres objectius: incorporar l’educació en valors en el projecte educatiu del Centre mitjançant produccions audiovisuals, fomentar l’afició per les arts com a font d’informació i enriquiment cultural i, per últim, motivar i premiar la creativitat de l’alumnat.

La creativitat dels alumnes en el disseny del videojoc ha estat avaluada pels millors professionals del cine i la televisió com Paramount, Warner Bros, Atresmedia, Discovery, l’Associació Espanyola de Videojocs (AEVI), Walt Disney, Clan i National Geographic, qui ens han premiat i atorgat un dels millors guardons escolars a l’àmbit nacional.

En el lliurament de premis va estar present el Director adjunt del gabinet de la Ministra de Educació i Formació Professional, la Presidenta del Consell Escolar de la Comunitat Valenciana, el Director General del Institut Valencià de Cultura i el President de la Acadèmia Valenciana de l’ Audiovisual.

L’Ajuntament d’Ondara, des de la Regidoria d’Educació i la Regidoria de Cultura, va col·laborar en aquesta entrega de premis proporcionant a l’escola el transport.

Enhorabona als alumnes!

foto4-scaled