L’escola Sanchis Guarner d’Ondara celebra el HALLOWEEN 2021, amb moltes activitats terrorífiques.

Aquest any, l'escola Sanchis Guarner d'Ondara ha pogut gaudir del Halloween. Des de l'àrea d'Anglés, se'ls ha explicat als alumnes la procedència i la cultura i tradició d'aquesta festivitat anglesa. Les mestres d'Anglés també han organitzat activitats per a tota la setmana:

• Les consignes de Halloween: vindre terroríficament disfressats (dimecres), portar alguna cosa espantosa al cap (dijous), i portar un esmorzar terrorífic (divendres).
  • També han organitzat un concurs de carabasses decorades que ha tingut molt d'èxit. Premi a la més terrorífica, a la més divertida, a la més creativa i a la que més esforç ha necessitat. Ací teniu la mostra:

La decoració, tant en l'edifici Sanchis Guarner com en l'edifici Marjals, ha estat espectacular:

Per altra banda, l'alumnat del Sanchis Guarner, de 1r a 6é, han anat a visitar el passatge del terror organitzat per la Regidoria de Cultura din del Programa Espanta la Por, acompanyats del professorat, i abillats amb disfresses terrorífiques

espanta-la-por-sanchis-guarner-1-720x380

El mestre d'Educació Artística, Josep Vidal, va traslladar l'aula d'artística a la Casa de la Cultura, per explicar als alumnes els Monstres Valencians (La quarantamaula, l'Home dels nassos, el Butoni, la Cucafera, etc), deleitant-los amb les seues terrorífiques explicacions.