L’Alumnat de Primària celebra el 9 d’octubre a la Plaça de Bous, amb el Teatre ¨Les dones del Conqueridor¨, i amb un concurs de dibuix.

Dia espectacular en la Plaça de Bous d’Ondara, on l’alumnat de Primària del CEIP Sanchis Guarner d’Ondara ha pogut celebrar el 9 d’octubre, gaudint del teatre organitzat per la Regidoria de Cultura sobre Jaume I anomenat ¨Les dones del Conqueridor¨.

Posteriorment, ja a l’aula, als alumnes han començat un dibuix sobre la cultura i tradicions valencianes, i sobre el 9 d’octubre. El dibuix el finalitzaran en casa i el retornaran al centre abans del 17 d’octubre. A partir d’aquesta data, seran exposats a la Casa de la Cultura, per a ser visualitzats i valorats, ja que el dibuix guanyador formarà part del cartell del 9 d’octubre de l’any 2022.