Començament de les classes.

Es comunica a la Comunitat Educativa que les classes començaran el proper dia 9 de setembre, tant a l’aulari d’Educació Infantil de Les Marjals com al de Primària. La incorporació de l’alumnat de 3 anys es farà progressivament com estava previst.

La setmana del 2 al 6 de setembre s’atendrà a les famílies en les dependències de la Casa de Cultura d’Ondara entre les 9 i les 14.00 h.

El servei de Menjador Escolar es posarà en funcionament el dilluns 16 de setembre. Les inscripcions per al menjador per a setembre es faran els dies 3,4 i 5 de setembre a la Casa de Cultura. Les inscripcions per a començar a fer ús del menjador a partir d’octubre ja es faran més endavant.

Les obres exteriors continuaran als dos centres durant les setmanes següents. L’empresa constructora i l’Ajuntament d’Ondara garantiran la seguretat de totes i tots els membres de la Comunitat Educativa.