La cursa solidària del CEIP Sanchis Guarner aconsegueix recaptar 1.880 euros a favor de l’ONG Save the Children.

El CEIP Sanchis Guarner d’Ondara, l’AMPA del CEIP Sanchis Guarner i la Regidoria d’Educació de l’Ajuntament d’Ondara van organitzar ahir dimarts 14 de maig la I Cursa Solidària CEIP Sanchis Guarner «Quilòmetres de solidaritat. Pels drets de la infància», a favor de l’ONG Save the Children.

La solidaritat dels i les alumnes participants va permetre recaptar 1.880 euros, que es destinaran íntegrament a aquesta ONG pels drets de la infància. La cursa va comptar amb la participació de tot l’alumnat del Col·legi Infantil Marjals i del Col·legi de Primària Sanchis Gaurner d’Ondara (620 alumnes en total), de tots els cursos; els tres d’infantil, i els sis cursos de primària, celebrant-se un total de 9 curses (una per cada curs). De forma prèvia, es va oferir a l’alumnat una sessió d’escalfament amb ball, cortesia d’Areli Montiel.

La cursa solidària ha estat organitzada pel CEIP Sanchis Gaurner, amb la participació activa dels mestres, i per l’AMPA del CEIP, que va oferir fruita d’esmorzar. Aquesta cursa solidària es va realitzar pels carrers Dénia i Alfatares, i va comptar amb la col·laboració de la Regidoria d’Esports i Educació de l’Ajuntament d’Ondara (que va proporcionar la logística necessària, amb l’arc de meta, materials i ambulància), Policia Local, i Protecció Civil d’Ondara.