“La volta al món en 80 dies”: El projecte d’Innovació Pedagògica en què ha participat l’alumnat del Sanchis Guarner.

Amb la temàtica de l’obra “La volta al món en 80 dies” de Jules Verne com a eix central i vehicular, els/les alumnes d’Ondara i de La Rectoria han gaudit aquest matí, al Prado d’Ondara, d’una jornada educativa diferent i molt interessant. Quins eren els menús dePhileas Fogg en la volta al món?; Quines llengües es parlaven en els països que visitava? ; Quines monedes usaven?; En quins mitjans de transport es pot viatjar entre eixos països?; Quina vestimenta és tradicional en cada país del món?… A aquestes i altres preguntes, han pogut respondre hui els/les alumnes de 3ºA i 2ºA de primària del CEIP Sanchis Guarner, i els alumnes del CRA de la Rectoria, així com alumnes de l’IES Xebic d’Ondara.

El professorat de l’IES Xebic i del Sanchis Guarner s’ha implicat i col·laborat activament en l’organització d’aquesta iniciativa dirigida a l’alumnat, per a mostrar-los projectes globals relacionats amb la volta al món. Han sigut diversos i molt variats els estands (entre els que es trobaven, per exemple, els dels cicles d’Educació Infantil i de Bellesa de l’IES Xebic, així com diversos departaments de l’institut) en els que els alumnes han pogut conèixer qüestions com els països visitats en donar la volta al món, el mapa lingüístic de Phileas Fogg, les monedes i ofertes de la volta al món, novel·les per a donar la volta al món, el sistema mètric vs. el sistema imperial, els mitjans de transport, el maquillatge en el món o el menjar del món, entre altres.