El primer dia de classe

El passat 11 de setembre els corredors i aules del nostre centre es van omplir de nou, després d’un parell de mesos de parada per a l'alumnat.

Enguany som 302 alumnes i 39 professors i professores, xifra lleugerament reduïda respecte del curs anterior (288 alumnes i 43 professors/es) a pesar de continuar participant en programes de la Conselleria que ens doten de més professors i professores.

El nostre centre aquest curs continua participant en diferents projectes relatius a la coeducació, la inclusió i la sostenibilitat, a més del PROA (programa de reforç, orientació i suport) i del programa europeu Erasmus+ que enguany es materialitzarà en l'intercanvi amb instituts estrangers tant de professorat com d'alumnes. També tornarem a comptar amb un auxiliar de conversa, natiu de Regne Unit, que ens donarà suport en anglés.

Com veieu continuem enganxats a reptes i projectes que impliquen un esforç per part de tota la comunitat educativa, però que estem ben segurs del fet que contribuiran a millorar les qualitats acadèmiques i personals del nostre alumnat.

Al llarg del curs, i a través de mitjans com aquesta pàgina web o el canal Telegram, continuarem informant-vos de totes les activitats i novetats que vagen sorgint.