Presentació del llibre de Maria Orts

PRESENTACIÓ DEL CONTE ¿A DONDE IRÀ EL DIENTE DE LEÓN? DE LA NOSTRA EXALUMNA MARIA ORTS

El 21 d'octubre Maria Orts va presentar el seu conte “¿A donde irá el diene de león?” a Castelló de Rugat acompanyada de la directora del nostre centre, Lluïsa Gallego.

A la presentació van acudir amistats, familiars i públic en general on no faltaven els i les menudes de casa, que encara que un poc avorrits en els primers minuts de la presentació van gaudir de la lectura del conte per la pròpia escriptora i d’un taller. Això si, van donar vida a la presentació fent mostra d’eixa espontaneïtat tan bonica que tenen els infants.

Maria Orts és de Salem, ha estudiat a l’IES Manuel Sanchis Guarner de Castelló de Rugat, va continuar els seus estudis a la Universitat de València fent Magisteri infantil i un màster en Ètica i Democràcia. En la seua presentació, Lluïsa Gallego va destacar el caràcter afable i humil de Maria, que amaga una persona forta, treballadora i constant amb uns sòlids ideals que l’han espentat a voler dedicar-se al món de l’educació i a l’estudi del comportament humà.

Just feia un anys que l’editorial BABIDIBÚ havia publicat aquest conte il·lustrat per Irene Renon. El conte és un trinomi entre literatura, música i filosofia. És una història de lectura fàcil que anima a volar la imaginació i a la lectura compartida entre grans i menuts. A partir de codis QR podem escoltar música i propostes didàctiques.

El centre li agraeix a Maria que haja comptat amb professorat del centre en les seues presentacions, ja que és una forma de reconéixer la nostra feina. Ara ha estat Lluïsa Gallego, i a Salem van estar Maria José Codina i Tatiana Rosaleny. A més, l’any passat va vindre a dur-nos exemplars de la seua publicació.

Us animem a que el compreu i el regaleu, el podeu adquirir en la llibreria de Castelló de Rugat.