Campionat d’escacs en 1r d’ESO

Campionat d'escacs en 1r d'ESO

L’alumnat de 1r d’ESO està participant en el primer campionat d’escacs organitzat al nostre centre. Es tracta d’un competició interna on els tres grups de primer juguen una sèrie de partides voluntàries d’un esport que exercita la intel·ligència, l’estratègia i la concentració en un espai reduït i de fàcil preparació.

L’alt interés mostrat per l’alumnat ha sorprés als tutors i tutores que l’han organitzat plantejant-se aquesta iniciativa com un model d’activitat a fomentar el proper curs.

Actualment s’hi troben en la fase eliminatòria. Els sis finalistes estan enfrontant-se entre ells per dilucidar els finalistes. En la primera setmana del mes de juny es jugarà la final que ens desvetlarà qui va a ser el campió d’escacs del primer torneig d’escacs que s’ha celebrat al centre.

IMG20220512110534