25 de Novembre. Activitats realitzades

Activitats realitzades al centre amb motiu del 25 de novembre, dia contra la violència de gènre

El nostre centre, al llarg de la setmana, ha commemorat el “Dia Internacional de l’Eliminació de la Violència contra la Dona”, amb diverses activitats molt interessants.

L’alumnat de 3r d’ESO ha fet una presentació en anglés de diferents referents femenines.

25 N 1

L’alumnat de 4t d’ESO ha pintat un mural amb l’iceberg de la violència de gènere.

25 N 12
25 N 20
25 N 15
25 N 16

L’alumnat de 1r d’ESO ha construït una escultura amb peces de fusta morades que simbolitzen el batec de les ales de les papallones.

25 N 19
25 N 26
25 N 23

Molt interessant va ser la xarrada-col·loqui de Patrícia Campos amb el nostre alumnat de 4t d’ESO.

25 N 7
25 N 8

La resta de grups han visionat curtmetratges relacionats amb la violència de gènere i han realitzat diferents activitats com debats a classe, cinefòrums…

Agraïm la col·laboració de l’Ajuntament de Castelló de Rugat per facilitar-nos el material per a la construcció de l’escultura i el Taller de Patrícia Campos.