Portes obertes 2024

Estimades famílies,

S’apropa el procés d’admissió per a aquelles famílies de 2 i 3 anys que desitgen escolaritzar el seu fill o filla. És per això que, com és tradicional, el proper dilluns, 22 d’abril, realitzarem la vesprada de portes obertes, de 15 a 17h, destinada a aquelles famílies que desitgen conèixer la nostra escola per primera vegada.

Durant aquesta jornada, podreu visitar les instal·lacions, conèixer el nostre projecte educatiu i consultar tots els vostres dubtes respecte al col·legi o al procés d’admissió.

Aquelles famílies interessades a visitar l’escola, us preguem que es poseu en contacte al telèfon 96 642 88 05 o bé empleneu el següent formulari per poder ajustar la visita a la vostra disponibilitat.

Moltes gràcies.

Us esperem!