“Cartes que obrin les portes a noves amistats”

Estos dies, dins del Programa TEI: Tutoria entre Iguals, l’alumnat de tercer i cinquè ha estat treballant la tipologia textual de la carta. Paral·lelament, com activitat dinamitzadora de la lectura i, amb motiu de la celebració del proper Sant Valentí, han llegit el llibre: “Con amor Lola y Lalo”. Aquesta història, carregada de valors com el respecte i la tolerància, ha permés a l’alumnat reflexionar en torn a l’amistat, el companyerisme i la importància d’observar la vida amb AMOR. Finalment, i per tal de dur a la pràctica tant les habilitats comunicatives com d’expressió escrita, han redactat cartes per als seus tutors/es i tutoritzats/ades. Aquesta vivència tan especial, ha afiançat el vincle ja iniciat des de l’inici del curs, creant una situació d’aprenentatge i creixement personal.