Nou equip directiu de l’escola

L’escola té nova direcció, des del dissabte, 1 de juliol. Finalitzada la convocatòria de la Conselleria d’Educació, per presentar candidatures a la direcció del centre, i sense que se n’hagués presentat cap, la inspecció educativa ha proposat a Empar Bustos per tal d’exercir el càrrec durant un any. Empar és mestra d’Educació Primària i els darrers cursos ha estat com a tutora d’un dels grups de primer cicle.

A proposta de la mateixa, el càrrec de cap d’estudis serà exercit per Teresa Llorens i el de secretari per Josep Morillas. Ambdós són també mestres d’Educació Primària i han estat aquest darrer curs com a mestres tutors de sisè.

Durant el curs 23/24, decidiran si presenten projecte de direcció com a equip directiu per als següents quatre anys i marcaran les línies estratègiques que definiran l’acció educativa en aquest període.

Empar, Teresa i Josep donen relleu a l’equip conformat per Sergi Mallol, Isa Varela i Mónica Mut, que han estat els darrers huit anys dirigint l’escola.

Entre les actuacions aconseguides durant aquest període, ressaltar la millora de les infraestructures educatives, entre les quals destaca la reforma de l’edifici de Primària i el trasllat de l’edifici d’Infantil; l’actuació constant per garantir un adequat clima de convivència en el centre, centrada en l’alumnat i en tot el personal que hi treballa; l’adopció de la jornada lectiva continuada, així com un augment significatiu dels índex de promoció d’alumnat i dels projectes i activitats realitzades a l’escola.

Podeu llegir la carta de comiat a la comunitat educativa, realitzada per la direcció eixint, en el següent enllaç:

Carta a la comunitat educativa