El Pou dedica la pista esportiva a Fiamma Benítez Iannuzzi.

L’esportista Fiamma Benítez Iannuzzi, jugadora del València CF i de la selecció espanyola de futbol, ha tornat al que va ser el seu col·legi, el Pou de la Muntanya, on ha rebut una calorosa acollida de l’alumnat i professorat del centre.

Durant la seua visita, Fiamma ha pogut recordar els seus anys d’alumna, quan aprenia i jugava al pati a futbol, ja destacant en el seu joc amb la pilota. Així mateix, ha animat a xiquets i xiquetes a lluitar pels seus somnis amb esforç i dedicació. La jugadora ha ensenyat també a l’alumnat les medalles aconseguides el passat any: el campionat d’Europa sub-19 i el campionat del món sub-20; també ha regalat a l’escola una de les seues samarretes de la selecció espanyola amb una dedicatòria.

El Pou de la Muntanya ha volgut posar en valor els mèrits i valors de la jugadora i li ha dedicat una de les seues pistes esportives, que des d’ara rebrà el nom de “Pista Esportiva Fiamma Benítez Iannuzzi”.

Des de l’escola, agraïm molt la visita de Fiamma, i de Tamara, sa mare, i li desitgem molta sort en el seu futur esportiu i personal.