Educació Infantil

Situacions d'aprenentatge

Les situacions d’aprenentatge apropen l’ensenyament a situacions reals de la vida quotidiana. Parteixen d’un context pròxim i plantegen un repte a l’alumnat. La capacitat d’actuació dels xiquets i de les xiquetes a l’hora enfrontar-se a una situació d’aprenentatge requereix d’actuacions associades a les competències específiques.

D’altra banda, cal destacar que l’avaluació té l’objectiu de recollir informació de com el xiquet o la xiqueta està construint el seu aprenentatge. Per tant, el principal instrument d’avaluació és l’observació directa guiada per unes preguntes que l’equip educatiu ha reflexionat prèviament. Aquesta informació s’ha de fer visible en les documentacions pedagògiques i en els informes d’avaluació.

Avís de privacitat

Este lloc web utilitza només cookies tècniques necessàries per al seu funcionament. No s’emmagatzemen dades amb finalitats publicitàries ni es comparteixen amb tercers. S’utilitza analítica interna sense cookies, i només es recull la IP amb finalitats de seguretat.

Veure política de cookies