Educació Infantil

Situacions d'aprenentatge

Les situacions d’aprenentatge apropen l’ensenyament a situacions reals de la vida quotidiana. Parteixen d’un context pròxim i plantegen un repte a l’alumnat. La capacitat d’actuació dels xiquets i de les xiquetes a l’hora enfrontar-se a una situació d’aprenentatge requereix d’actuacions associades a les competències específiques.

D’altra banda, cal destacar que l’avaluació té l’objectiu de recollir informació de com el xiquet o la xiqueta està construint el seu aprenentatge. Per tant, el principal instrument d’avaluació és l’observació directa guiada per unes preguntes que l’equip educatiu ha reflexionat prèviament. Aquesta informació s’ha de fer visible en les documentacions pedagògiques i en els informes d’avaluació.

Avís de privacitat: Ús de cookies pròpies per a anàlisis de visites

Este lloc web utilitza cookies pròpies amb l'únic propòsit d'analitzar el trànsit i millorar l'experiència de l'usuari. Les cookies són xicotets arxius de text que s'emmagatzemen en el teu dispositiu quan visites el nostre lloc. No compartim esta informació amb tercers ni la utilitzem per a fins publicitaris.

Veure política de cookies