Educació Secundària Obligatòria

Situacions d'aprenentatge

Les situacions d’aprenentatge apropen l’ensenyament a situacions reals de la vida quotidiana. Parteixen d’un context pròxim i plantegen un repte a l’alumnat. La capacitat d’actuació de l’alumnat a l’hora enfrontar-se a una situació d’aprenentatge requereix mobilitzar coneixements implicats en les competències específiques, com ara els conceptes, els procediments, les actituds i els valors.

D’altra banda, les rúbriques són eines que ajuden el professorat a mostrar a l’alumnat de forma clara el que s’espera que aprenguen i com arribar-hi. Una rúbrica és el conjunt d’indicadors del nivell d’acompliment de la qualitat d’una tasca que s’aplica a la informació recollida per a la valoració del progrés de l’alumnat.

Avís de privacitat: Ús de cookies pròpies per a anàlisis de visites

Este lloc web utilitza cookies pròpies amb l'únic propòsit d'analitzar el trànsit i millorar l'experiència de l'usuari. Les cookies són xicotets arxius de text que s'emmagatzemen en el teu dispositiu quan visites el nostre lloc. No compartim esta informació amb tercers ni la utilitzem per a fins publicitaris.

Veure política de cookies