Horari d’atenció

Tot i que les portes del nostre centre sempre estaran obertes en horari escolar per a qualsevol membre de la comunitat educativa que ho necessite, sempre que siga possible agrairem que concerteu una cita per correu electrònic o bé cridant per telèfon.

El nostre horari a l'escola queda de la següent forma.

Infantil i primària :

• Lectiu: de 9 a 14 h tots els dies de la setmana.
  • Menjador escolar i extraescolars: de 14 a 15:30 menjador i de 15:30 a 16:45 extraescolars.
  • Docents: dilluns, dimecres i dijous de 9 a 15:00h. Els dimarts de 9 a 17:00h i els divendres de 9 a 14.

ESO i FPB:

• Lectiu: de 8:30 a 14:30.

Esperem poder resoldre tots els vostres dubtes. També podeu consultar l'apartat de contacte d'aquest espai web i tractarem de resoldre els vostres dubtes el més aviat possible. De la mateixa forma demanem disculpes si en qualsevol moment no estem disponibles. Gràcies.