Claustre

L’escola Carlos Selma obri les portes de bat a bat a la participació de les famílies. I com ho fem?

Doncs, sota el paraigües d’una escola inclusiva, teixim una xarxa d’activitats que genera un entorn on les famílies poden participar en el grups interactius i tertúlies a l’aula, xerrades amb la enfermera del cole, celebració de festes tradicionals com Nadal, Carnestoltes, Fi de curs i d’altres comunitàries com les Olimpiades de la Salut.

Organitzem excursions amb tot el barri i, d’altres amb les famílies com les visites a la biblioteca i, sempre oberts per qualsevol moment que puguem necessitar-nos.

El claustre està sempre obert a la participació de les famílies, i és en aquesta línia on comença el nostre èxit amb la resta de la comunitat educativa.

En aquest apartat trobaràs a tot el claustre amb alguna descripció del seu grup de treball i amb tots els correus coorportatius i els blogs docents.