ERASMUSDAYS 2024

El passat 17 d’octubre es van celebrar els actes dels Erasmus *Days 2024 en el nostre institut.

Els #ErasmusDays són una celebració internacional de sis diesdel programa Erasmus+. Durant estos dies, persones de tot el món estan convidades a reunir-se i a organitzar o participar en esdeveniments que celebren els projectes i oportunitats que oferix Erasmus+. Per a estudiants, professors, formadors, professionals i, en general, tots els ciutadans, els#ErasmusDays representen un moment únic per a promoure la multitud de beneficis que es deriven del programa.

Durant este dia en el nostre centre hem tingut l’oportunitatd’escoltar les diferents experiències de les mobilitatsErasmus+ que es van viure el curs passat. En concret, a les 11:*00h vam tindre l’experiència de Job Shadowing en Hermann-Frieb School (Munic) de la mà de les docents Nuria Francés i María José Lloret i a les 17:20h les experiències de Mobilitat en Braga de la mà de l’alumne Xabier López de Guereño i Job Shadowing en BBS (Bingen) de la mà del docent Xavier Rosillo.

Moltes gràcies als participants i assistents per la seuaimplicació en esta jornada

ENG

On October 17th, the Erasmus Days 2024 events were celebrated at our school.

The #ErasmusDays are a six-day international celebration of the Erasmus+ program. During these days, people from all over the world are invited to come together and organize or participate in events that highlight the projects and opportunities offered by Erasmus+. For students, teachers, trainers, professionals, and citizens in general, the #ErasmusDays represent a unique moment to promote the many benefits derived from the program.

On this day, we had the opportunity to hear about different Erasmus+ mobility experiences from the previous school year. Specifically, at 11:00 a.m., Nuria Francés and María José Lloret shared their Job Shadowing experience at Hermann-Frieb School (Munich). Later, at 5:20 p.m., Xabier López de Guereño talked about his Mobility experience in Braga, and Xavier Rosillo shared his Job Shadowing experience at BBS (Bingen).

Many thanks to all the participants and attendees for their involvement in this event.