Beques Erasmus+ VET. Convocatòria i criteris de selecció

El passat 26 de setembre es va celebrar al centre la reunió informativa sobre les beques Erasmus+ VET per a l’alumnat de Grau de Cicle Mitjà.

Aquest curs, l’institut compta amb dues modalitats per a aquest alumnat:

• Període de formació pràctica a l’estranger en una empresa. Reservat per a l’alumnat de 2n curs i alumnes recentment titulats (2 alumnes). Durada aproximada de 70 dies.

• Estada de projecte en grup (4 alumnes). Reservat per a l’alumnat de 1r curs. Durada de 6 dies.

Pel que fa a la segona modalitat (Estada en grup), s’ampliarà la informació en les diferents tutories.

Actualment, s’obre la convocatòria per a les dues modalitats.

L’alumnat que vulga participar en la mobilitat Erasmus+ de període de formació pràctica a l’estranger haurà de lliurar, en el període de l’1 al 31 d’octubre, la documentació següent:

• Carta de motivació (màxim 2 pàgines) en format .PDF, indicant per què et motiva sol·licitar la beca.

• Currículum en format Europass.

• Títol(s) d’idioma(es) oficial(s) (EOI, Cambridge, TOEFL, etc.).

• DNI escanejat.

• Cartes de recomanació escrites pel professorat.

L’alumnat que vulga participar en la mobilitat Erasmus+ d’Estada de projecte en grup a l’estranger haurà de lliurar, en el període de l’1 al 31 d’octubre, la documentació següent:

• Document explicatiu sobre en què consistirà el projecte a realitzar.

Tota aquesta informació s’ha d’enviar a 46022543.projectes@edu.gva.es amb l’assumpte“Beques Erasmus+ VET”.

La selecció de l’alumnat es realitzarà per baremació seguint els criteris següents:

1. Expedient acadèmic

De 5,00 a 7,50 punts1,00 punts
De 7,51 a 10 punts3,00 punts

2. Acreditació del nivell de llengües estrangeres

Nivell A1 o A20,50 punts
Nivell B11,00 punts
Nivell B21,50 punts
Nivell C1 o C23,00 punts

En cas de tindre més d’un certificat oficial, només es comptarà el de major nivell per idioma. En cas de no tindre cap certificat oficial, es realitzarà una prova de nivell lingüístic.

3. Consideració docent

Cartes de recomanació escrites per professors de l’equip docent del cicle en què està matriculat l’alumneFins a 2 punts (màxim 2 cartes, 1 punt per carta)

4. Entrevista personal

Es valorarà l’assistència a les reunions informatives, serietat, compromís durant el procés, implicació i altres aspectes pertinentsFins a 5 punts

5. Inclusió i diversitat: Aquell alumnat que, després d’un informe degudament justificatpel Departament d’Orientació, provinga d’entorns desfavorits, amb menys oportunitatso presente alguna NEE (Necessitats Educatives Especials) obtindrà 3 puntsaddicionals en la baremació.