ADJUDICACIÓ DE PLACES DE FORMACIÓ PROFESSIONAL (ALUMNAT EN LLISTA D’ESPERA)

Adjudicació de places de Formació Professional prevista per al pròxim dimecres 25 de setembre a les 10 hores en la secretaria del centre educatiu IES LA VEREDA. El procediment es realitzarà nomenant l’alumnat per ordre de llista d’espera de cada cicle i nivell formatiu. Una volta finalitzada la llista d’espera, i en el cas que quedaren places vacants, s’ofertaran a les persones interessades que es troben en eixe moment.

Places vacants

Família d’Informàtica i comunicacions

• 1º CFS Administració i sistemes informàtics i xarxes: 6 places
  • 2º CFS Administració i sistemes informàtics y xarxes: 10 places
  • 1º CFS Desenvolupament d’aplicacions WEB: 2 places
  • 2º CFS Desenvolupament d’aplicacions WEB: 8 places
  • 2º CFS Desenvolupament d’aplicacions Multiplataforma: 12 places

Família d’Imatge Personal

• 2ºFPB Perruqueria i Estètica: 6 places
  • 1º CFM Perruqueria i cosmètica capil.lar: 3 places
  • 2º CFM Perruqueria i cosmètica capil.lar: 22 places
  • 1º CFM Estètica i Bellesa: 5 Places
  • 2º CFM Estètica i Bellesa: 7 Places
  • 1º CFS Estètica integral i benestar (modalitat presencial): 2 Places
  • 2º CFS Estètica integral i benestar (modalitat presencial): 4 Places

Documentació a aportar eixe dia:

• Còpia DNI alumne/a
  • Còpia DNI tutors legals (en cas de ser menor de edat)
  • Còpia SIP alumne/a
  • Requisit de accés:
    • Accés a CFGM1 curs: Certificat d’ESO o Certificat de Formació professional bàsica o equivalent
    • Accés a CFGM2 curs: Haver superat tots els mòduls de 1er curs del mateix cicle formatiu, en el cas de tindre mòduls pendents no superen 240 hores de 1er curs.
    • Accés a CFGS1 curs: Títol de grau mitjà o superior, batxiller o equivalent a efectes d’accés
    • Accés a CFGS2 curs: Haver superat tots els mòduls de 1er curs del mateix cicle formatiu, en el cas de tindre mòduls pendents no superen 240 hores de 1er curs.