Erasmus IES La Vereda – Visita a centres escolars de Salamina dins del Projecte “Europa , una vocació compartida”

El Partenó i el mar / The Parthenon and the sea

El diumenge 26 de febrer, tres docents de l’IES La Vereda, Marisa Alcañiz, Mª José Lloret i Carles Ayuso, marxaren a l’illa de Salamina, començant així les mobilitats programades al nostre projecte “Europa, una vocació compartida”. Teniem moltes esperances posades en este projecte i no resultàrem decebuts.

El domingo 26 de febrero, tres docentes del IES La Vereda, Marisa Alcañiz, Mª José Lloret y Carles Ayuso, viajamos a la isla de Salamina, comenzando así las movilidades programades en nuestro proyecto “Europa, una vocación compartida”. Teníamos muchas esperanzas puestas en este proyecto y no resultamos decepcionados.

On Sunday, January 26th, three teachers of La Vereda High School, Marisa Alcañiz, Mª José Lloret and Carles Ayuso, left for Salamina in order to carry out the first mobilities included in our project “Europe a shared vocation”. We had lots of hopes invested in this project and we were not disappointed.