HORARI DIA 20 DE DESEMBRE

Estimades famílies:

Els comuniquem que el dia 20 de desembre l’horari del centre es veurà modificat de la següent manera:

De 8:15 a 11h l’alumnat complirà l’horari de classes normal.

D’11 a 11:30h, esmorçar.

A partir de les 11:30h l’alumnat podrà participar en tallers i activitats preparades pel professorat del centre

La jornada lectiva finalitzarà a les 13.30 hores, hora en què els autobusos replegaran l’alumnat amb dret a transport escolar per dur-los a casa.

Els recordem que, encara que hi haurà activitats, és un dia lectiu: els alumnes no abandonaran el recinte fins les 13.30 hores. Si per alguna circumstància excepcional algun/a alumne/a haguera d’eixir abans, es seguirà el procediment habitual: el pare, mare o tutor legal de l’alumne haurà de vindre personalment al centre i signar a Consergeria.