L’IES LA VEREDA CONTRA LA VIOLÈNCIA DE GÈNERE

Hui 25 de novembre es celebra el Dia Internacional contra la Violència de Gènere. Aquesta diada reivindicativa es va instaurar el 1981,en el context del prime «Encuentro Feminista de Latinoamérica y del Caribe» celebrat a Bogotà (Colòmbia) i va ser ratificada, posteriorment, el 1999, per l’assemblea de les Nacions Unides.
Al nostre centre s’han dut a terme activitats preparades durant la setmana passada per tal de denunciar la violència contra la dona i conscienciar a la nostra comunitat educativa sobre el problema que afecta a milions de dones arreu del món.

A les 13:50 l’alumnat ha baixat al pati on s’ha fet una Mannequin Challenge preparat per l’alumnat de 4t d’ESO en el qual s’han representat situacions que pateixen diàriament milions de dones arreu del món. A les 14h s’ha fet el silenci al pati del nostre centre i s’ha llegit un manifest de rebuig d’aquesta lacra que afecta a la nostra societat