Informació Final de curs

Poden descarregar-se ací el comunicat que hem entregat a l’alumnat sobre la informació de final del present urs 2020-21. Del  dimecres 16 fins al dilluns 21 de juny la jornada lectiva finalitzarà per a tots els nivells a les 14:15h, hora en la qual els autobusos replegarán als/a les alumnes usuaris/àries. La recollida de notes i entrega dels lots de llibres dels/de les participants en Xarxa Llibres  d’ESO tindrà lloc els dies 22 i 23 segons el calendari adjunt al document. Solament ha de tornar els llibres en juny l’alumnat que aprove totes les asignatures.

Les notes finals de 1r de batxillerat i Cicles Formatius es publicaran a Web Família el 21 de juny.