El nostre institut

Veure vídeo

Acostem l‘IES La Vereda als alumnes de sisé de Primària

L’IES La Vereda ha realitzat diverses visites als col.legis de La Pobla i Benisanó per tal d’acostar als alumnes de sisé de Primària tota la informació referida a l’institut abans que s’incorporen el curs que ve. Entre altres coses, s’ha mostrat un vídeo (es pot vore a l’enllaç) on mostrem les instal.lacions de La Vereda.

Durant la visita també s’han explicat els punts més importants de l’institut: organització, horaris, assignatures, convivència, normes, etc, s’ha donat resposta a totes les preguntes, inquietuds i preocupacions dels alumnes, i s’han projectat en vídeo diferents entrevistes amb exalumnes d’eixos centres de Primària que ara estan en 1r de la ESO en l’institut i que han contat la seua experiència i han oferit consells.

Les xarrades s’han dut a terme en els centres de Lluís Vives, Color, Mas de Tous, El Campés i Verge del Fonament, i han sigut dutes a terme per la Cap d’Estudis, Yolanda Suárez, el Coordinador de la ESO, Sebastià Pià, i una representant del departament d’Orientació, Carla Martínez. El director del centre, Carles Martínez, s’ha dirigit als futurs alumnes de l’IES en el vídeo de les instal.lacions. Un reportatge que ha sigut realitzat per alumnes de 2on de Batxillerat de l’asignatura d’Imatge i So, amb l’ajuda del seu professor, Rafa Català. Tot s’emmarca dins del Pla de Transició a Secundària de l’IES, i ve a substituir la tradicional jornada de portes obertes per als futurs alumnes, que enguany no s’ha pogut realitzar per la situació sanitària.