GRADUACIÓ DE 5 ANYS I 6é

La nostra primera graduació. Enhorabona a la primera promoció del CEIP La Sabina

INSTAL·LACIÓ DEL REG EN LES NOSTRES NOVES JARDINERES I DE L’HORT DE 2 ANYS

Hui hem tingut la sort que ens vinguera a visitar Jose, de l’empresa de jardins i regs “Aqua Control”, que ha vingut a fer-los als alumnes de 2 anys, 3r i 4t un taller de cura i reg de nostres acabades d’estrenar jardineres. A més, amb l’ajuda dels nostres alumnes i alumnes hem col·locat el sistema de reg per degoteig en totes les jardineres. Ho hem passat tots i totes genial, a més d’aprendre un munt de coses sobre jardineria i conscienciar-nos de la importància de l’ús responsable de l’aigua als nostres jardins. Tot això gràcies a la inestimable col·laboració de “Aqua Control” que ens ha cedit tot el material necessari per a fer possible aquesta activitat. Moltes gràcies!

DIA DE LES FAMÍLIES

ESCOLA CANTA 2023. CANTATA EN LÍRIA

Banda UDP de Llíria acompanyant a la cantata.
Enhorabona als mestres i mestres de música dels 16 centres de la comarca Camp del Túria participants en aquesta edició.

TALLER DE PRIMERS AUXILIS PEL CENTRE DE SALUT DE LA LOCALITAT

HORT EN INFANTIL 2 ANYS

Hui els xiquets del col·le planten el seu hort. Ara hauran de regar-ho i cuidar-ho cada dia amb molta cura.

ACCIÓ LECTORA ABRIL

Mar Benegas visita el centre per a tindre una trobada literària amb tot el nostre alumnat del centre. Els ha agradat molt.

SETMANA CULTURAL DEL 3 AL 5 D’ABRIL

EXPOSICIÓ MONSTRES VALENCIANS I TUTORIES VERTICALS
EXPOSICIÓ MONSTRES VALENCIANS I TUTORIES VERTICALS. 6é CONTE LA HISTÒRIA A INFANTIL.
EXPOSICIÓ MONSTRES VALENCIANS
EXPOSICIÓ MONSTRES VALENCIANS
CARRERA SOLIDÀRIA SAVE THE CHILDREN
EXPOSICIÓ MONSTRES VALENCIANS I TUTORIES VERTICALS
CARRERA SOLIDÀRIA SAVE THE CHILDREN

TALLERS MUSICALS AMB CEIP 8 D’ABRIL
MANUALITATS
MANUALITATS
MONA DE PASQUA EN LA MUNTANYETA

FALLES 2023

Decoració de l’entrada per l’AMPA
Exposició del NINOT
Botellá dirigida per Raquel, profe de música
Gran equip

4 MESOS, 4 RAONS PER A LLEGIR

TALLERS EDUCACIÓ EMOCIONAL I EDUCACIÓ AFECTIVA-SEXUAL

ARBRES PER LA PAU

FESTIVAL D’HIVERN

En la Fe, portant la donació de material didàctic i llibres que els hem comprat, amb la recaptació del festival solidari de nadal. Enhorabona a tots i totes pel treball i la col·laboració.

DIA DE L’ACOLLIMENT FAMILIAR. Al COL·LE EN PIJAMA!

EI2
EI3A